Hade inte gult band, så det fick bli
Blå + Blå idag
Blå + Blå idag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske något med master-boettenVad tror vi? Nya limiterade tavlor?![]()
Synd att den är en sån klossKanske något med master-boetten
Är det någon i gruppen som har mastern i titan?
Min klock-offloading ser lite annorlunda ut efter att vi städat ut barnens rum.
Är den lika fet och otymplig som jag föreställer mig?Bara comsubin, den blåa varianten...
Beror på.Är den lika fet och otymplig som jag föreställer mig?är svag för titan men 15.5mm är inget man skojar bort.
Allt är ju relativt, men jag håller med @hiro. Hade däremot inte i titan, hade Marina Militare i stål. Bars förvånansvärt bra storleken till trots. Men som sagt, det beror ju på handled och vad man är bekväm med.Är den lika fet och otymplig som jag föreställer mig?är svag för titan men 15.5mm är inget man skojar bort.
Ser ut som en Onda-tavla tycker jag.Vad tror vi? Nya limiterade tavlor?![]()
Hade en pelagos 42a förut och det var samma med den, svår att bära på något annat än länk. Närvaron blev mer påtaglig på tex Nato. Men jag saknar något i titan i lådan just nu. Hade gärna testat din men bor i gbg, lite långt för att klämmaBeror på.
15.5 är mycket, men med titanium blir det förvånandsvärt lätt att bära. Har den oftare under tröja än jag trodde. När jag köpte tänkte jag att jag bara skulle bära den med t-shirt. Men inget man har med en skjorta.
Tycker den är svår med strap, den sitter i princip alltid på en länk.
Om du finns i stockholmsområdet är det bara hojta till om du vill klämma på den!
Men, för att svara på frågan. Jag var väldigt skeptisk till tjockleken innan jag köpte klockan, men det är mycket mindre av problem än jag trodde. För mig är det ett större problem att titanium är matt, klockan blir matt och "tråkig" på ett sätt man måste lära sig tycka om.
Den där är så hiskeligt bra.Allt är ju relativt, men jag håller med @hiro. Hade däremot inte i titan, hade Marina Militare i stål. Bars förvånansvärt bra storleken till trots. Men som sagt, det beror ju på handled och vad man är bekväm med.
Kan du så pröva först, är väl alltid att föredra. Gammal bild på min bifogas. En av få klockor jag faktiskt ångrar att jag sålt
![]()
Samma här! En "vanlig" stålvariant hade vart riktigt nice.Den där är så hiskeligt bra.
Hade gärna sett fler släpp i masterserien.