Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var kommer den tavlan ifrån?
Tavlan är samma som alla 1521 med den blå sunbursttavlan. Det är index som är tagna från storebror Matic, kanske det du syftar på?Var kommer den tavlan ifrån?
Ja. Jag menar såklart kombinationen av Matic-index på ett 1521-case. Vet att squale ogärna blandar 'identitet' mellan sina klockor och vill hålla modellerna isär.Var kommer den tavlan ifrån?
Ja. Jag menar såklart kombinationen av Matic-index på ett 1521-case. Vet att squale ogärna blandar 'identitet' mellan sina klockor och vill hålla modellerna isär.
Cool klocka och grymt bra gummiCortado i glaset, bonetto 295 på klockan - doftar härligt![]()
Mark på Long Island Watch säger också 19 mm.Troligen samma länk och samma case, dvs med 19mm lug width, som tidigare modeller. Det är inte första gången det är otydligt.
Chronofactum skriver i alla fall 19mm.
![]()
Såg att även TGV recenserat den nu, och mätte upp den till 19 mm. Inget nytt under solen andra ord, lite Squale-rörigt som alltidMark på Long Island Watch säger också 19 mm.
Jag köpte ju en Blue Ocean efter några år av att ha sneglat på den. Är ju den ultimata sommar klockan med bra WR och magisk färg och bling samt väl avvägd storlek!Suget efter en Squale, särskilt en blå, är alltid lite extra på sommaren!
Ska man köpa en 1521 igen? Eller kanske en Matic S? Var det någon här som köpte Matic S förresten?
Gammal bild bara för att
![]()
Helt rätt!Jag köpte ju en Blue Ocean efter några år av att ha sneglat på den. Är ju den ultimata sommar klockan med bra WR och magisk färg och bling samt väl avvägd storlek!
Den där är så sjukt fin!Squales blå är svårslagen, här en Matic
![]()
Vad är det där för mesh? Snyggt!Bäst på mesh tror jag.![]()
Mesh från staib.Vad är det där för mesh? Snyggt!
BästaMesh från staib.
![]()
Staib Milanaise strap, H 4.1 mm, W 20 mm, 2784 | Bracelets for Watches
20 mm Staib metal watch strap, milanaise / mesh with deployment clasp and flip-lock bucklewww.bracelets-for-watches.com
Riktigt rejäla och bra kvalla.
Mesh från staib.
![]()
Staib Milanaise strap, H 4.1 mm, W 20 mm, 2784 | Bracelets for Watches
20 mm Staib metal watch strap, milanaise / mesh with deployment clasp and flip-lock bucklewww.bracelets-for-watches.com
Riktigt rejäla och bra kvalla.