• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

IMG_6868.jpeg

1/35 🦈

Ja. Jag menar såklart kombinationen av Matic-index på ett 1521-case. Vet att squale ogärna blandar 'identitet' mellan sina klockor och vill hålla modellerna isär.

Just därför jag fastnade för denna modellen. Är en limiterad utgåva från 2012, gjord i 35 exemplar för det polska klockforumet KMZIZ. Tog ett tag att hitta en, men skam den som ger sig :)

var o hämta ut denna precis squale 1545, dock svårt o bestämma mig om ja ska köra blått ell orange band på😅 sommar klocka 2026☀️☀️☀️☀️☀️

Bilagor

• IMG_8755.jpeg
    IMG_8755.jpeg
    592.8 KB · Visningar: 8
  • IMG_8754.jpeg
    IMG_8754.jpeg
    648 KB · Visningar: 9
  • IMG_8756.jpeg
    IMG_8756.jpeg
    697.3 KB · Visningar: 7
  • IMG_8757.jpeg
    IMG_8757.jpeg
    622.6 KB · Visningar: 7
  • IMG_8758.jpeg
    IMG_8758.jpeg
    435.4 KB · Visningar: 10
Senast ändrad:
Suget efter en Squale, särskilt en blå, är alltid lite extra på sommaren! 😅

Ska man köpa en 1521 igen? Eller kanske en Matic S? Var det någon här som köpte Matic S förresten? 🧐

Gammal bild bara för att ☀️
1782021708295.jpeg
Jag köpte ju en Blue Ocean efter några år av att ha sneglat på den. Är ju den ultimata sommar klockan med bra WR och magisk färg och bling samt väl avvägd storlek!

Jag köpte ju en Blue Ocean efter några år av att ha sneglat på den. Är ju den ultimata sommar klockan med bra WR och magisk färg och bling samt väl avvägd storlek!
Helt rätt! 😍 Och ja verkligen, den tickar alla boxar när det kommer till sommarklocka. Får se om man faller dit igen innan sommaren är slut!

• Like
Reactions: m_s
Mesh från staib.

Riktigt rejäla och bra kvalla.

Kanske inte går att ge ett enkelt svar på men ändå, eftersom jag tänkte skaffa ett mesh, är Staib bättre än den från Squale?

Edit: bild för att gör det intressant. :D

Bilagor

• IMG_8386.jpeg
    IMG_8386.jpeg
    541.4 KB · Visningar: 4
Tillbaka
Topp