• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Lär grabben allt jag kan 😇

Bilagor

• IMG_0373.jpeg
    IMG_0373.jpeg
    386.8 KB · Visningar: 21
Spammar på med min 1521a. Blir liksom inte trött på den😁
Byggmöte, jag ölar och frun snickrar 😇
Jag har just nu samma "problem". Kört min 1521 elva dagar i sträck nu och det kommer fortsätta i helgen. Nästa vecka kommer Sinn antagligen konkurrera igen men just nu njuter jag av den klocka jag burit mest under 2026 🙂

Bild sedan förra veckan. Älskar hur det reflekteras i innerringen.
3cc5bb28-3c78-4883-b50e-300ad23ba9ac-1_all_69594.webp

AWCO är squale fantaster. De släpper de sista 60st i NOS boetter. Försäljningen startar 1sep.

Priset är väl högt, 3890Euro. No Radiobino som var först ut gick för 1875euro. Se mitt inlägg från 2020 där vi tyckte det var dyrt då med.

Har ni koll på denna? Liten godbit, dyr dock....

ECC17437-8B77-478D-9F5B-886FE4C1AAF5.jpeg

AWCO är squale fantaster. De släpper de sista 60st i NOS boetter. Försäljningen startar 1sep.

Priset är väl högt, 3890Euro. No Radiobino som var först ut gick för 1875euro. Se mitt inlägg från 2020 där vi tyckte det var dyrt då med.
Kul släpp men priset är ju lite sådär kan vi enas om. Sen att det är ett 34,8mm brett case (förvisso vintage NOS som du säger) så är den iaf för mig way to tiny.

När Rolex slutar producera modeller så skrivs det om det på klockbloggar, men Squale är det tyst om.

På Squales hemsida finns inte längre Squale Matic Chocolate. Tror ni den har slutat tillverkas? Några andra modeller som försvunnit nyligen?

Bilagor

• images.webp
    images.webp
    33.5 KB · Visningar: 1
Tillbaka
Topp