• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om tank(ar)

Villken är bästa boettformen

  • Rektangulär

    Röster: 2 20.0%
  • Tank rektangulär

    Röster: 8 80.0%

  • Totala väljare
    10

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
Tjenare ks!

Har nu sökt, och sökt, hittar bara vintage tråd om tankar. Men nu vill jag se moderna tankar.

Jag kan väl börja med att dela med mig av min Tissot twotimer från tidigt 90tal.
IMG_20180622_184912.jpg

Om jag nu missat en annan tråd på detta ämne så ber jag admin att ta bort tråden och gärna länka till tråden :)

// Varför går det inte att redigera "poll" frågan?
 
Senast ändrad:

Aron72

Cartier
Tycker trådstarten var intressant som i flera fall där man defakto eftersöker information utan andra avsikter. Ja liksom inom konst och musik har de flesta motiv eller fraser redan nyttjats...
Att ngn sketnödig besserwisser sedan hittar en död tråd sedan 2015 genom "aktivt" sökande månne vara hänt men för fan släpp TV:N. Ibland undrar man om det letas fel och perfektion istället på att fokusera på vårt intresse? Ber redan på förhand eventuellt om ursäkt till hejsam som säkert hade goda avsikter med sitt inlägg men mängden av dessa tvära svar i många trådar tar bort lite av nöjjet med att hänga här, efter jobbet, lite avslappnat med sina intressen utan krav är väl det vi alla vill ha, i en trevlig ton?
Är för övrigt själv intresserad i en modern tank, har en dunhill dm7 ( lite udda och speciell) som jag gillar mkt, men den tickar ana-digi, lite som Pinocchio, saknar själen liksom...
Ös på med tankar om tankar!
 
Topp