• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

*TRADED*FSOT: Tudor Submariner Snowflake (94110)

Rber

Audemars
2-Faktor
Säljer eller byter min grymt fina Tudor Submariner Snowflake.

9XX, XXX serie daterar till cirka 1979/80.

Riktigt fint skick. Perfekt blå tavla och lätt blekt insert.

Okänd servicehistorik men håller tiden mycket väl och datumväxlar utan konstigheter. Kronan känns bra också. Trycktestad till 100m och har fått tummen upp av urmakare.

Kommer head only men skickar med en no-name oysterlänk med 580 ändbitar.

Byter gärna mot följande modeller enligt nedan, men prova mig gärna på annat också:
Rolex Submariner med datum.
Rolex Sea-Dweller
Rolex ExpII (16570) med vit tavla.
Rolex GMT/GMTII
Breitling SuperOcean Heritage (42mm)

BORTBYTT![stryk]Försäljningspris/Bytesvärde: 20000:-. Kan just nu tänka mig att lägga upp till 15000:- mellan.[/stryk]

Vi finns i Trollhättan, men om du är snäll så kan jag tänka mig att ta mig till Göteborg.



Lånar några bilder från föregående ägaren vaniljglass då jag tycker att de mycket rättvist avspeglar verkligheten:
hqMfQHV.jpg

FQyKU6a.jpg

RzdlyKO.jpg

Aawsyum.jpg

J7DTUYW.jpg


Hör av dig för fler bilder.
Tack för annonsplatsen!

/Robin
 

Bilagor

  • IMG_2208.JPG
    IMG_2208.JPG
    460.2 KB · Visningar: 457
Topp