• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Traska Summiter 38 V2

URsinne

Guld
2-Faktor
Pris
2990 skr
Returpolicy
Om något inte stämmer med beskrivning, inom 24 tim.
Bilder Skickat
  1. Ja
En välgående och förmodligen välmående Traska Summiter 38 V2 i fint skick.

Svart urtavla (single sunk-utförande som det heter på finspråk), vilken ser blå ut på en del bilder men det är himlen samt ar skulle jag tro.

Har klarat sig fint, har hårdhetsbehandling som ska hålla cirka 1200 vickers. V2 var första med double dome safirglas och har något större siffror än efterföljande, tror jag, och helborstad boett. Ser något mer fältmässig ut mao, eller åt flyghållet kanske. Miyotas premium 9039-verk, 28800 vh som kanske bekant, adj 4 pos av Traska..

Ser ut som på bild, kolla på dem, småkrafs kan finnas på spännet och möjligen pyttesmå saker på andra håll i vissa ljus o vinklar men inget man ser lätt eller som vill fångas på bild.

Kommer med allt på bild. Länk nu inställd för mina kvastskaftshandleder (16,5 ca) men kommer med 4 bitar till. Borde räcka till mellan nånstans 19 0 20 cm.

Swish, skickas. prutat o klart, pris inkl spårbart, ej byten (om det inte är nåt alldeles fantastiskt)

Sumy1.jpg

sumy2.jpg

sum00.jpg

sumB.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp