Det har du rätt i, och hittills har jag hållt mig undan nyköp, eftersom jag är medveten om att jag inte kan hålla fast i dem
Nog finns det några som jag saknat mycket i efterhand. De som jag saknat mest är den förra versionen av Omega SMPC, Sjöö Sandström Chronolink och mina Ploprofs. Men samtidigt har försäljningarna av dessa möjliggjort andra trevliga köp. Så är inget jag ångrar allt för mycket, men dessa tre skulle jag gärna vilja äga i framtiden.
Har väl insett att jag tycker det är väldigt kul att nörda in mig i en viss modell och leta efter den samt köpa. Men fortfarande så grundar sig allt i ett genuint intresse för klockor och att det är så kul att få se olika modeller och märken, lära sig mer om historia, urverk osv.
Kan dock erkänna att det blivit lite fööör intensivt nu den senaste tiden, så hoppas kunna lugna ner mig lite framöver
Oj svår fråga! De bästa jag haft är nog faktiskt de som rykt fort. Tudor BB58, Tudor Pelagos LHD, Grand Seiko SBGN001, senaste versionen av Omega SMP och Zenith Elite Ultra Thin är nog några av de bästa som jag ägt när det kommer till finish, kvalitet, urverk osv.
Kan ge dig lite flippartips hur du kommer igång med ett högt tempo
Keeperspeedyn sitter säkert, för nu… Men who knows i framtiden?