• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tror ni man...

16610

Patek
2-Faktor
Kan påverka ens barn att börja gilla klockor osv?
Ska man undvika allt vad klockor heter/är?
Är det någon som har något svar eller tyckande ang detta?
Här provar sonnen DJ från 1987. Fin kläder på osv:) Philip 110225-xxxx
null_zpsa2d97fd4.jpg
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Haha, det går väl att tjöta hål i huvudet på dom? Dessutom brukar väl, teoretiskt, barns beteende ligga nära föräldrars eller närstående vuxna? Go for it säger jag!
 

jabla

Sarlacc
Prägla honom på för stora klockor är helt rätt de kommer snart att vara så ute att veckopengen räcker :)
 

16610

Patek
2-Faktor
Han har lite svårt att ha på sig klocka än. Men tycker det är viktigt kunna klockan(då behöver man en) knyta skorna, osv. Man ska väl inte ha en mobil och läsa av tiden? Hoppas inte jag ställer till det nu;)
 

Camo00

Patek
Klart ungarna måste lära sig! Har själv spenderat dagen idag med att hjärntvätta min snart 1,5 år gamla dotter med F1, klockor och hiphop.
Hon å andra sidan gör sitt bästa för att hjärntvätta mig med Molly Mus... :D
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Klart ungarna måste lära sig! Har själv spenderat dagen idag med att hjärntvätta min snart 1,5 år gamla dotter med F1, klockor och hiphop.
Hon å andra sidan gör sitt bästa för att hjärntvätta mig med Molly Mus... :D
Molly mus låter som en dröm i mina öron. Själv vart jag hjärntvättad med Teletubbies från morgon till kväll. Vilken pärs, men den tiden är gudskelov över.
 

leicaphile

Panerai
Dottern (6 år) har haft på sig en Gul jag plockade upp i second hand butik (10:-, ser liknande för 399:- nya på nätet :D) senaste veckan. Verkar gilla den!

nwatch.jpg


PS: Måste säga att många barnklockor jag ser (de flesta) är rätt korkade designmässigt. Dottern har fått några i present tidigare och de har hästar eller fiskar istället för visare, det är såpass illa att inte ens jag kan läsa av dem korrekt.
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Jobbat på det i många år, även om dottern inte idag bär Big Pilot, så iaf Hello Kitty klocka
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Dottern (6 år) har haft på sig en Gul jag plockade upp i second hand butik (10:-, ser liknande för 399:- nya på nätet :D) senaste veckan. Verkar gilla den!

Det är kanske inte så viktigt, men jag är tvungen att fråga om jag ska få någon sömn i natt: roterar bezeln?
 
Topp