• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om gula urtavlor

Moorflax

Pandion
2-Faktor
Jag hittade ingen tråd om gula klockor så jag startar denna.
De gula varianterna kanske mest är för stora dykare såsom Victorinox nya eller den Citizen Promaster jag precis köpt?
Let's find out!

Min jättegula Citizen Promaster.
WP_20160514_08_13_40_Pro.jpg


Posta på!
 
Detta ska vara en kopia eller moddad 7002-700A... Gul så det räcker i alla fall.
 

Bilagor

  • 2016-03-12 17.56.24.jpg
    2016-03-12 17.56.24.jpg
    154.9 KB · Visningar: 102
Haha sluta, jag är grym på foto! Kolla snart min stressade Doxa annons. Där snackar vi dåliga bilder:)

Hehe, du tar bra bilder :) Kan dock till theargonauts fördel säga att sol och gul/orange tavla är en bra kombo, Doxan vet alla är grym så den bör sälja sig själv! :cigar:
 
Haha sluta, jag är grym på foto! Kolla snart min stressade Doxa annons. Där snackar vi dåliga bilder:)
Man tar många bilder och väljer ut en bråkdel :) Kan även erkänna att jag öppnade den också, och rengjorde lite och polerade upp glaset, vilket hjälpte en hel del också :)
 
Tillbaka
Topp