• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor 79160 Big block panda

ted

Omega
2-Faktor
Pris
70
Returpolicy
om överenskommet
Bilder Skickat
  1. Ja
Varför,varför, varför kan jag inte behålla en klocka någon längre stund? :(
Blir denna inte såld, knappast hela världen. Jag gillar den ju fortfarande skarpt :D Kan hända att jag drar tillbaks annonsen då jag velar från dag till dag men ägnar nätterna åt att surfa andra klockannonser..
En av anledningarna kan vara 50m waterresist även om ett rolex oystercaset vore klara mer inte gör den till den ultimata sommarklockan för mig som gärna vill kunna spontanbada utan att lägga ifrån mig klockan.

Säljer en Tudor big block (79160). Min pandaklocka som för mig skulle vara en evig keeper. I riktigt fint skick, finns några hairlines på spännet.
oysterlänk, 589endlinks, rolexdetaljer på krona och boett precis som det ska vara. Ljusa visare! de flesta vita big blocks har svarta men googlar man hitatr man några ljusa med ljusa visare både bland de med silver och porcelin tavla. Fått förklarat för mig att hos rolex/tudor på den tiden tog man lite vad man hade. Jag gillar det. Fick det även bekräftat av urmakaren när jag servade den att det var lite så på den tiden :) 1500kr skulle nya svarta kosta om man vill ha det.
Har i början på året haft den hos nymans på service för 9700kr, kvitto finns.
Kommer med vad jag tror är ett fullset med orginalkvitto. Inköpt 21/10 kl 15.23 1992 på Dougas krook i malmö för 7775kr :banghead:

Inte helt lätt att prissätta. Jag letade rätt länge innan jag hittade denna. Billigaste panda fullset på chrono börjar på 90k. Jag gav 70k här på forumet och kan tänka mig flippa den för det vid smidig affär.

Vad sitter jag och surfar på för nytt då? Vad är det jag söker: En breitling airborne vill jag ha. Kan kanske tänka mig en 214270 mk2, SUB, seadweller, Breitling avenger eller colt. Det vore kul att testa en omega ploprof..

IMG_0621.jpg

IMG_1155.jpg

IMG_1157.jpg

IMG_1156.jpg

C5EABD41-738F-484B-96A0-E13A8E9B9353.jpeg

IMG_1154.jpg
 

Bilagor

  • IMG_1158.jpg
    IMG_1158.jpg
    377.2 KB · Visningar: 11
Senast ändrad:
Topp