• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor 79220R

pelagos1

Cartier
2-Faktor
Pris
24000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min grymt fina 79220R, enligt mig den bästa black bay hittils där du slipper fake-nitar på länken och den är inte heller överdrivet hög utan sitter grymt på handleden. Klockan kommer givetvis fullset med den nyare boxen, natoband osv. Certet är stämplat från svensk AD, jag köpte den dock från Royal watches och har drygt fyra månaders garantitid kvar från dem och kvitto medföljer. Den är uttagen sent 2017 vilket är ovanligt eftersom eta modellerna slutade tillverkas 2015. Skicket är väldigt bra, givetvis finns hairlines på det polerade samt spännet men länken är nästan i nyskick. Värt att notera är en millimeter liten "ding" på sidan utan krona, har försökt fånga den på en av bilderna men är svårt för den är så liten. Möts gärna upp f2f om du har några referenser Annars skickas den med posten värde. Hojta till om du vill ha någon mer bild eller info. Har du något roligt att byta med så släng iväg ett pm bara. Allt gott! //Pelagos1
IMG_20191219_201507.jpg
IMG_20191219_201628.jpg
IMG_20191219_201621.jpg
IMG_20200101_210048.jpg
IMG_20191108_093741.jpg
 
Topp