• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Tudor BB 36 ref 79500 PB

vistor

Basic
2-Faktor
Pris
17500
Returpolicy
24h
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Säljer åt min far en Tudor Black Bay 36, ref. 79500, svart tavla, uttagen 31/05/2018 hos Rob. Engström, med box, cert/garantihäfte, tag, manualer och original Tudor-läderband. Det medföljer ett enklare aftermarket jubilee som den sitter på just nu.

Jag har köpt den från Gripenbro 2019 för 18,9, som enligt spes då ”servat” verket, ingen nämnvärd gångavvikelse.

Använt högst sparsamt av min far (som förvarade den i sitt lilla kassaskåp) sedan han fick den av mig som gåva.

Skick enligt bilder. Normala hairlines/spår av användning förekommer.

Retur om något inte stämmer, sätter det därför till 24h vid distans. Ser gärna att köparen står för likvärdig frakt tillbaka vid detta fall.

Jag har en gg tråd.

Sätter priset till 17,500 16500 kronor

Finns i Stockholm och f2f kan ordnas.

Trevlig sommar på er.
IMG_6582.jpeg
IMG_8181.jpeg
IMG_8183.jpeg

Bilagor

• IMG_8182.jpeg
    IMG_8182.jpeg
    654.2 KB · Visningar: 11
  • IMG_8176.jpeg