• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor BB36 Svart PB

Zeddius

Omega
Pris
28500
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hejsan!

Har kommit till beslutet att jag måste sälja denna dinka då jag tyvärr inte brukat den mer än en handfull gånger och tycker då att den förtjänar ett nytt hem :)
Denna klocka behöver inte någon närmare introduktion och tror också att bilderna talar för sig!
Klockan är i så gott som nyskick, finns ett litet spår av bruk efter de 4-5 gångerna klockan brukats vid spännet där lås och länk möts p.g.a dess design.
Polerade ytorna är i ypperligt skick, kan ej se spår av bruk på dessa.

Kommer full-set med samtliga tillbehör och cert.
Klockan finns i Sundsvall och kan säljas F2F alternativt skickas den via REK på köparens risk.


Modell: Tudor Black Bay
Referens: m79500-0007
Diameter: 36 mm
Urverk: Calibre T600
Urtavla: Svart
Uttagen: Juli 2022 hos Svensk Återförsäljare. (5 års Garanti ingår från datum)

Listpris: 30 460
Mitt Pris: 28500 :-

yri7ymaezh981.jpg

20221107_171906.jpg
20221107_171917.jpg
20221107_172009.jpg
 
Senast ändrad:
Topp