- Returpolicy
- Enligt Ö.K.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej,
Är i valet och kvalet över att låta denna få i förmån för en dykare.
För tillfället är endast byte av intresse.
Det handlar alltså om en fin Tudor BB36. Utplockad 2018 så den levereras i den gamla boxen tillsammans med OEM-Nato i övrigt fullset.
Skickar med en AM jubilee som passar boetten helt ok.
Skicket vill jag säga är bra bruksskick. Klockan är använd med mycket polerade delar, så självklart finns hairlines på glasring och lås. Ej polerad.
Tappar ca. 4-5sek/dag. ETA-verk vilken är trevligt för plånboken vid service.
Som jag skrev så önskar jag sondera terrängen främst emot dykare, men jag är alltid öppen för förslag. Så dra ett PM blir inte värre än ett Nej
De 3 första bilderna är tagna idag 22/8 utomhus för att framhäva skicket så grovt som det går.
Bytesvärde sätter jag till 20’
Vid kul byte kan jag slänga med 2st gummi samt 2st läder från Barton.
Är i valet och kvalet över att låta denna få i förmån för en dykare.
För tillfället är endast byte av intresse.
Det handlar alltså om en fin Tudor BB36. Utplockad 2018 så den levereras i den gamla boxen tillsammans med OEM-Nato i övrigt fullset.
Skickar med en AM jubilee som passar boetten helt ok.
Skicket vill jag säga är bra bruksskick. Klockan är använd med mycket polerade delar, så självklart finns hairlines på glasring och lås. Ej polerad.
Tappar ca. 4-5sek/dag. ETA-verk vilken är trevligt för plånboken vid service.
Som jag skrev så önskar jag sondera terrängen främst emot dykare, men jag är alltid öppen för förslag. Så dra ett PM blir inte värre än ett Nej
De 3 första bilderna är tagna idag 22/8 utomhus för att framhäva skicket så grovt som det går.
Bytesvärde sätter jag till 20’
Vid kul byte kan jag slänga med 2st gummi samt 2st läder från Barton.
Senast ändrad: