• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Tudor BB36

Jeser90

Diamant
2-Faktor
Returpolicy
Enligt Ö.K.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Är i valet och kvalet över att låta denna få i förmån för en dykare.
För tillfället är endast byte av intresse.

Det handlar alltså om en fin Tudor BB36. Utplockad 2018 så den levereras i den gamla boxen tillsammans med OEM-Nato i övrigt fullset.
Skickar med en AM jubilee som passar boetten helt ok.

Skicket vill jag säga är bra bruksskick. Klockan är använd med mycket polerade delar, så självklart finns hairlines på glasring och lås. Ej polerad.
Tappar ca. 4-5sek/dag. ETA-verk vilken är trevligt för plånboken vid service.

Som jag skrev så önskar jag sondera terrängen främst emot dykare, men jag är alltid öppen för förslag. Så dra ett PM blir inte värre än ett Nej :)

De 3 första bilderna är tagna idag 22/8 utomhus för att framhäva skicket så grovt som det går.

Bytesvärde sätter jag till 20’
Vid kul byte kan jag slänga med 2st gummi samt 2st läder från Barton.
E13F6ECB-C76C-4A67-BF3F-1ECA0AE9D3C2.jpeg
316C3A3C-7CFB-4D86-832D-5B10FC10C3A8.jpeg
22A91550-DFF2-41EC-BEB3-19E103412E9A.jpeg
ED952A2B-6A7D-4F30-A1CB-D683E9E82E7D.jpeg
7C78C0A8-5659-4350-B462-62586F3B5537.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp