• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Tudor BB58 Bronze Boutique Edition

Limeee

Patek
Friends Of KS
Pris
55000
Returpolicy
Ja, om något avviker från beskrivning.
Bilder Skickat
  1. Ja
Är jag hela Klocksnacks veligaste person? Börjar ju undra om jag har en skruv lös eller två😂

Denna grymma klocka skulle vara min kompanjon under OWG March, klarade 4 dagar sen landade några nyförvärv och fick mig att faila samt att komma i säljartankar för denna…

Så det är alltså en Tudor Black Bay 58 Bronze Boutique Edition som säljes. Finns endast att köpa på 4 ställen inom EU och när jag ringde runt det 4-5 års kötid på dessa. Köptes av mig oanvänd via C24. Kommer fullset inkl butikskvitto från nyköpet.

Skicket är mycket bra, använd ca 10-15 dagar totalt. Har börjat få lite patina, som dock kan återställas om man önskar. Billigaste inom EU på C24 är 59k.

Pris: 55.000kr
F2F i Stockholmstrakten eller skickas med Värdefrakt.
Betalning via swish.
Mina omdömen:
E2A0BC65-5643-42E0-B558-9B45CE8E5CBD.jpeg

387E3EE1-BA36-49C8-9D71-6C0E9FAC59AD.jpeg

ECC57B8B-385F-4079-AFBB-480E8ABB72F8.jpeg
F9800CC3-8B70-4744-ADAA-64AFF00FC73B.jpeg
7EBABCDD-5B1D-4FCF-A890-80C2BF17BCB5.jpeg

Senast ändrad:
Topp