• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Tudor BB58 svart

Pris
33000
Returpolicy
Gentlemens agreement
Bilder Skickat
  1. Ja
Tjena KS!

Efter att denna underbara klocka hängt med mig under en tid är det dags att släppa den för annat. En tudor black bay 58 behöver antagligen inte någon närmare presentation. Håller tiden fint, garanti i ca 2 år kvar (Uttagen början av 2020 i Sthlm). Fullset med allt vad det innebär, extra länkbitar, pricetag, cert, box etcetera. Klockan har aldrig varit polerad.

Har försökt ta så elaka bilder som möjligt, återkom ifall ni vill ha fler så plåtar jag. Klockan har under min ägo varvats med två andra men deskdives har förekommit, annars låter jag bilderna tala.

Ser helst en smidig f2f affär i Stockholm, gärna till KS medlem med goda referenser. Frakt sker endast med pengarna på mitt konto och skickas på köparens risk.

Min GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/solstickan.108770/

IMG_2409.jpeg
IMG_2411.jpeg

IMG_2410.jpeg
IMG_2412.jpeg

IMG_2413.jpeg
IMG_2414.jpeg

IMG_2422.jpeg
IMG_2423.jpeg
IMG_2426.jpeg

Bilagor

• IMG_2408.jpeg