• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Tudor BB58 svart

MBKS

Omega
Pris
31000 sek
Returpolicy
Ingen retur. Klockan är under garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag är intresserad av att byta min svarta Tudor BB58, ref. M79030N-0002 mot något annat kul. På bilden sitter ett Eulit perlon som kan ingå, men det är varianten på brunt läder (oanvänt) med det fina viklåset som ingår. Klockan köptes av mig på Bergströms i Malmö september 2021 och kommer fullset. https://www.tudorwatch.com/en/watches/black-bay-58/m79030n-0002

Den är i mycket fint skick då den använts i rotation med andra klockor. Några hairlines finns givetvis på den polerade boetten, men inga repor av djup karaktär. Går inom COSC. Klockan har stannat efter något uppdrag, men gått igång igen efter utdrag och inskruvning av krona. Pga av det var den inne på gångkontroll hos Bergströms som inte hittade några anmärkningar. Papper på det finns. Oavsett så är det över tre års garanti kvar på klockan, om något skulle uppstå.

Bytesvärde: 31 000 kr

Byte sker F2F i Skåne. Endast byte med någon med goda referenser. Har dessvärre inte så många själv här på KS, men mängder av referenser från andra handelsplatser kan lämnas.

Tar helst en klocka + pengar. Fint skick är ett måste och gärna quartz. Intressanta inbyten/byten kan vara CWC Quartz Diver, Grand Seiko Quartz, Cartier quartz, vissa Seiko eller G-Shock referenser. Testa mig. På uppsidan kan Omega Speedmaster, Rolex Exlorer I, Seamaster 300, IWC Mark och GS vara av intresse, men byte + pengar till mig går före. Sony E optik av hög kvalitét kan möjligen vara av intresse också, men i så fall bara nyare och fräschare prylar.



IMG_E8965.JPG
 
Senast ändrad:
Topp