• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay 36 - svart - 79500

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
19000
Returpolicy
Enligt överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu en Tudor Black Bay 36 från 2017 - fullset inklusive det gråa camouflagebandet och gamla lådan. Jag fick klockan i en bytesaffär för cirka två månader sedan och jag är andra ägaren. Klockan har i min ägo dessvärre inte använts nämnvärt. Vad jag vet så har klockan varit i rotation med andra klockor hos första ägaren, men absolut kommit till användning. Klockan är uttagen på Bergströms av första ägaren och i min ägo har jag ej testat klockans vattentäthet och klockan har så vitt jag vet ej servats av första ägaren.

Vad gäller klockans skick skulle jag säga att den är i bruksskick - inte misshandlad - men använd. Bilderna är en del av beskrivningen och jag skickar gärna fler vid intresse.

Referenstråd: North

Klockan finns tillgänglig för F2F-affär i Stockholm. Kan skickas enligt överenskommelse.

Bilderna är inte bland dem charmigaste men tycker de visar på klockans övergripande skick. Som sagt, vid intresse skickar jag gärna fler bilder. Vid frågor och funderingar är jag ett PM bort. Allt gott!

IMG_8464.jpeg
IMG_8465.jpeg
IMG_8466.jpeg
IMG_8467.jpeg
IMG_8468.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp