SilkySilk
Basic
- Pris
- 22000
- Returpolicy
- Garantin kvar. Nej vid F2F affär där du inspekterar och godkänner innan köp. Vid frakt, enligt överenskommelse, värdefrakt bjuder jag på.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer nu min fina röda Black Bay, det nya in-house urverket. Detta pga nyköp samt att jag har lite för många klockor i samlingen för att hinna med att använda alla.
För tekniska specifikationer ber jag hänvisa till Tudors hemsida.
Nedan följer info om klockan så detaljerad och ärlig jag kan (även bilderna) , bara att återkomma med frågor om du har ytterligare funderingar.
- full set inkl allt
- inköpt av mig i augusti 2017 från italiensk AD
- jag gjorde en mätning över en hel månad med ett resultat på i genomsnitt -1,1 sekunder per dag! Extremt bra!
- överlag väldigt fin, småspår av normal användning
- anmärkning 1: repa mitten på översta delen av länken (under kl 6), slant olyckligt med en liten skruvmejsel, se nästsista bilden
- anmärkning 2: minimal stöt på bezeln vid 50, se sista bilden.
- jämför gärna listpris samt andra motsvarande annonser så ser du att mitt pris är väldigt bra
- jag finns i Uppsala, kan ev mötas upp i Sthlm
- jag bjuder på värdefrakt
- till sist så skriver jag under på att beskrivningen är gjord på heder o samvete
För tekniska specifikationer ber jag hänvisa till Tudors hemsida.
Nedan följer info om klockan så detaljerad och ärlig jag kan (även bilderna) , bara att återkomma med frågor om du har ytterligare funderingar.
- full set inkl allt
- inköpt av mig i augusti 2017 från italiensk AD
- jag gjorde en mätning över en hel månad med ett resultat på i genomsnitt -1,1 sekunder per dag! Extremt bra!
- överlag väldigt fin, småspår av normal användning
- anmärkning 1: repa mitten på översta delen av länken (under kl 6), slant olyckligt med en liten skruvmejsel, se nästsista bilden
- anmärkning 2: minimal stöt på bezeln vid 50, se sista bilden.
- jämför gärna listpris samt andra motsvarande annonser så ser du att mitt pris är väldigt bra
- jag finns i Uppsala, kan ev mötas upp i Sthlm
- jag bjuder på värdefrakt
- till sist så skriver jag under på att beskrivningen är gjord på heder o samvete
Senast ändrad: