• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay 79230R (dvs in-house verket samt chronometer)

Pris
22000
Returpolicy
Garantin kvar. Nej vid F2F affär där du inspekterar och godkänner innan köp. Vid frakt, enligt överenskommelse, värdefrakt bjuder jag på.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu min fina röda Black Bay, det nya in-house urverket. Detta pga nyköp samt att jag har lite för många klockor i samlingen för att hinna med att använda alla.

För tekniska specifikationer ber jag hänvisa till Tudors hemsida.

Nedan följer info om klockan så detaljerad och ärlig jag kan (även bilderna) , bara att återkomma med frågor om du har ytterligare funderingar.

- full set inkl allt
- inköpt av mig i augusti 2017 från italiensk AD
- jag gjorde en mätning över en hel månad med ett resultat på i genomsnitt -1,1 sekunder per dag! Extremt bra!
- överlag väldigt fin, småspår av normal användning
- anmärkning 1: repa mitten på översta delen av länken (under kl 6), slant olyckligt med en liten skruvmejsel, se nästsista bilden
- anmärkning 2: minimal stöt på bezeln vid 50, se sista bilden.
- jämför gärna listpris samt andra motsvarande annonser så ser du att mitt pris är väldigt bra
- jag finns i Uppsala, kan ev mötas upp i Sthlm
- jag bjuder på värdefrakt
- till sist så skriver jag under på att beskrivningen är gjord på heder o samvete

DSC_0362.JPG

DSC_0360.JPG
DSC_0364.JPG
DSC_0365.JPG
DSC_0366.JPG
DSC_0367.JPG
DSC_0368.JPG
DSC_0369.JPG
DSC_0370.JPG
DSC_0361.JPG
DSC_0372.JPG
DSC_0373.JPG
DSC_0363.JPG

DSC_0374.JPG

DSC_0375.JPG
 
Senast ändrad:
Topp