• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay 79230R - Fullset

Knutte75

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Pris
27,5
Returpolicy
Nej, klockan är under garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
Dags att sälja min mycket fina Black Bay då annat kommit in...

Klockan kommer i fullset och är uttagen 17 juli 2019 - omfattas således av Tudors förlängda garanti på 2 år + 18 månader. Jag köpte klockan av en medlem på KS hösten 2019 och den har använts i rotation med andra klockor ganska försiktigt sedan dess. Den är i mycket fint skick. Några hairlines och swirls efter deskdiving på de polerade delarna finns såklart, men inga märken eller dings. På baksidan av bandhornen finns lite spår av bandbyte som det gärna vill bli, men syns såklart inte när klockan är på handen :) Den går i mitt tycke perfekt, som jag förstått att dessa klockor oftast gör, och senast jag mätte den med Toolwatch låg den på -1,7s/dag.

I priset ingår REK extra med Postnord. F2F för trevliga medlemmar med referenser i GBG med omnejd. Slänger också med ett trevligt vadderat läderband vid snabb och trevlig affär!

Inga byten denna gång och betalningen tar vi med Swish.

Klockan är ju välbekant, men lite fakta ändå:

Modell: 79230R
Tillverkare: Tudor
Serie: Black Bay
Typ: Herrklocka, Dress / Sportmodell
Diameter: Ø 41.00 mm
Boett: Borstat/polerat stål
Armband: Borstat och polerat stål
Urtavla: Svart med självlysande markeringar indexmarkeringar, självlysande visare
Spänne: Viklås i stål
Glas: Repskyddat safirglas
Bezel (ring): Stål, rött inlägg i aluminium, vridbar motsols
Urverkstyp: Automatiskt, självuppdragande
Sekundvisare: Svepande
Urverk: Med 25 juveler, 28800 vph
Gångreserv: 70 timmar
Vattenskydd: 20 ATM
Övrigt: Kronometercertifiering (COSC), skruvkrona

Bilderna är tagna igår förutom den på läderbandet.
Tack till KS för ett grymt forum och möjligheten att annonsera!

BB På ställ.jpg
BB Andra sidan.jpg
BB Komplett.jpg
BB Kronsida.jpg
BB Läder2.jpg
BB Spänne.jpg

InkedBB Baksida_LI.jpg
 
Topp