• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudor black bay bronze

Jonas.76

Silver
Friends Of KS
2-Faktor
Hejs.

Vad tror vi om denna?
Kan det vara en ny Black bay som läckt ut?

image.jpeg

Hittade ingen Tudortråd, därav denna post :)
Hm, kanske skulle in i Basel-tråden ist :/

Senast ändrad:
Hade du orkat leta fram till sida 3 hade du hittat Tudortråden. :)
Brukar inte gilla bronsklockor men den där såg faktiskt rätt läcker ut.

Ja, lite cool. Jag vet tyvärr inget mer än bilden visar, vet inte ens om man kan lita på bilden?

Hade varit snyggare om natot var utan strängen i mitten och om man tog bort alla timindex utan 3, 6 och 9. Är ju ändå markeringar på varje timme i chapterringen.

Kul modell för en bronsklocka. Tycker det passar vintagelooken. Ganska diskret och fin färgsättning också.

Det är väl först den 16:e som nyheterna släpps? Jag tror iofs att det kommer dyka upp en Bronze bay men jag tror inte att det där är något annat än en photoshopad ide från någon klocksajt.

Att det dessutom är sköld-logon och inte ros-logon känns lite udda om den ska marknadsföras som en Black Bay.

Kan ju fortfarande vara hittepå, tycker texten känns lite lökig för att vara från Tudor iofs är min tyska sådär, allt som finns på internet är alltså inte sanningen... Står iaf att det är inhouse och att den är gjord i en brons-alu legering. Kul om det är sant.

Tillbaka
Topp