- Pris
- 35 500:- inklusive värdefrakt
- Returpolicy
- Ingen ångerrätt, men om något inte skulle vara som beskrivet så löser vi givetvis det.
- Bilder Skickat
- Ja
Uppdaterar annonsen med att det även finns möjlighet att köpa till en helt ny Jubilee länk från Uncle (varianten där man använder orginallåset) om intresse finns, se sista bilden.
Säljes en Tudor Black Bay GMT Opaline (M79830RB-0010) i mycket fint skick.
Uttagen i Maj 2023 och kommer fullset enligt näst sista bilden.
Skicket på klockan är som sagt mycket fint med enbart små spår från bandbyten samt oundvikliga hairlines. Se gärna bilder för egen bedömning.
Medföljer gör även ett Tudor orginalspänne tillsammans med två aftermarket gummin. Samt ett två månader gammalt Forstner Model J med nya låset som har glidelock/snabbjustering (kostade ca: 2500:- ink. tull & moms).
Eventuellt kan byten vara av intresse, och då är Rolex 214270, 126900, 16610 samt 16570 lite extra intressanta.
Pris: 35 500:- inklusive värdefrakt.
Jag har gott om positiva referenser från tidigare affärer och dessa hittar du här: https://klocksnack.se/threads/risto85.105262/
Möjligheten till affär F2F på min hemort i norra Västmanland för medlemmar med goda referenser här på KS.
Betalning sker via swish eller överföring till Handelsbanken.
Stort tack KS för ett fantastiskt forum och för möjligheten att kunna annonsera!
Väl mött // Risto85
Säljes en Tudor Black Bay GMT Opaline (M79830RB-0010) i mycket fint skick.
Uttagen i Maj 2023 och kommer fullset enligt näst sista bilden.
Skicket på klockan är som sagt mycket fint med enbart små spår från bandbyten samt oundvikliga hairlines. Se gärna bilder för egen bedömning.
Medföljer gör även ett Tudor orginalspänne tillsammans med två aftermarket gummin. Samt ett två månader gammalt Forstner Model J med nya låset som har glidelock/snabbjustering (kostade ca: 2500:- ink. tull & moms).
Eventuellt kan byten vara av intresse, och då är Rolex 214270, 126900, 16610 samt 16570 lite extra intressanta.
Pris: 35 500:- inklusive värdefrakt.
Jag har gott om positiva referenser från tidigare affärer och dessa hittar du här: https://klocksnack.se/threads/risto85.105262/
Möjligheten till affär F2F på min hemort i norra Västmanland för medlemmar med goda referenser här på KS.
Betalning sker via swish eller överföring till Handelsbanken.
Stort tack KS för ett fantastiskt forum och för möjligheten att kunna annonsera!
Väl mött // Risto85
Senast ändrad: