• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay GMT

fredrikb

Cartier
Pris
32 000 kr
Returpolicy
Ingen retur om vi inte explicit kommit överens om annat.
Bilder Skickat
  1. Ja
Fint ex av Tudors 41mm GMT.

Uttagen september 2020 i Spanien. Inköpt av mig här på forumet så historiken går att verifiera.

Fint skick. Det finns några oundvikliga hairlines och någon lättare repa på länken etc men inga dings eller liknande skador. Se bilder som också är en del av beskrivningen. Det finns lite ytligt skav på baklocket som kommer från länken när den varit ihopvikt, inga djupa jack och det syns på bilderna men vill ändå nämna det.

Kommer fullset vad jag vet (men kolla gärna bilderna så att inte någon liten obskyr del saknas som jag inte vet om). Inner- och ytterbox, cert, garantipapper, manual etc. Kommer även med ett Nato som ej är original men som matchar perfekt (ganska kort längd).

Klockan finns i Stockholm och säljes endast till medlemmar på forum med solida referenser. Jag har själv en hel del referenser härifrån som både köpare och säljare.

Pris: 32 000 kr plus ev värdefrakt. Ingen retur om vi inte explicit kommit överens om annat.

Inga byten

img_6232-jpeg.2362009
 

Bilagor

  • 01.jpeg
    01.jpeg
    662.9 KB · Visningar: 38
  • 02.jpeg
    02.jpeg
    849.3 KB · Visningar: 39
  • 03.jpg
    03.jpg
    313.5 KB · Visningar: 46
  • 04.jpg
    04.jpg
    272.4 KB · Visningar: 46
  • 05.jpg
    05.jpg
    278.7 KB · Visningar: 47
  • 06.jpg
    06.jpg
    271 KB · Visningar: 45
  • 07.jpg
    07.jpg
    216.6 KB · Visningar: 42
  • 08.jpg
    08.jpg
    365.3 KB · Visningar: 48
  • 09.jpg
    09.jpg
    308.2 KB · Visningar: 41
  • 10.jpg
    10.jpg
    440.6 KB · Visningar: 49
  • 11.jpg
    11.jpg
    312.7 KB · Visningar: 45
  • 12.jpg
    12.jpg
    527.3 KB · Visningar: 45
  • 13.jpg
    13.jpg
    879.8 KB · Visningar: 40
Senast ändrad:
Topp