Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns faktiskt inget som talar för att ja ska välja ETA versionen. Själv gillar jag den nya revited länkenBlå.
snyggare utan guldtramset.
ETA versionen.
för att länken är e snyggare.
Nu har valet landat på Tudor BB.
Vilken färg man skall välja är lite svårare däremot.
Svart är klassiskt och funkar till allt, svart är aldrig fel. Men en svart dykarmodell ser man nästa överallt känns det som.
Blåa har ett mer modernare utseende än den svarta, snyggt med den blåa bezeln
Många rekommenderar hellre den gamla modellen med ETA verket p.g.a billigare service kostnader och nån millimeter lägre på höjden.
Jag ser inga nackdelar med att köpa den nya modellen med inhouse. Det är ingen billig klocka, och då får man väl räkna på att service kostar, vilket kanske man bör göra en gång per 5-7år.
Detta har säkert diskuterats tidigare, då får ni ursäkta detta inlägg.
Köpte den blåa..Har du köpt den ännu?
helt rätt. svarta va snygg, men det blev en blå, dock fick brorsan den i julklapp då han ställt upp så mycket när det behövdes. så jag får vänta lite med att köpa en black bay till mig själv nuVerkar vara den blå som ler mot dig, då kör du självklart den. Inhouse 7 dagar i veckan. Mina $0.02.
Hehe, jag svarade på ett gammalt inlägg såg jag. Bra, riktigt kul att de gör eget verk också. Bär den i god hälsa!helt rätt. svarta va snygg, men det blev en blå, dock fick brorsan den i julklapp då han ställt upp så mycket när det behövdes. så jag får vänta lite med att köpa en black bay till mig själv nu![]()
Grattis !Kul
Min svarta kommer imorgon från Italien.
Blev med eta-urverket.
Tackar .. jaa man kan väl säga att klockan är det minsta han förtjänade, så vi blev båda nöjda till slutDin bror måste varit bra hjälpsam om han fick en Black Bay som tack. Grattis till din bror!