• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Chrono 79260P * prisbump *

Igge

Panerai
Tudor Chrono 79260P.

- Fullsett
- Nyligen servad
- Omfattas av garanti från Nymans UR t.o.m 2017-02-12
- Ja sen är den ju snygg också :)

Klockan är från 2005 och vad jag förstår komplett. Det som ingår förutom klockan är, ytterask, inner/klockask, putsduk certifikat, garantidokument, instruktionsbok och en extra länkbit. Länken har i princip ingen eller mycket lite stretch.

Klockan servades hos Nymans ur i Stockholm 2015-02-12 och täcks av garanti i två år från utlämningsdagen, dvs t.o.m 2017-02-12. Självklart ingår dokumentation på detta. Vid servisen valde jag bort polering, så klockan är med mycket stor sannolikhet aldrig polerad. Detta betyder å andra sidan att det finns en del märken från normalt slitage och några små dings, dock inga större märken som inte går att polera bort. Glaset är dock 100% repfritt.

Priset sätter jag till 25K, nu 24K. Räknar man bort kostnaden för servicen som är gjord hamnar priset för klockan på 18K och det är fan inte mycket för den här typen av ur.

Byter gärna mot något kul. Klockor jag är sugen på att prova: Panerai, VC-overseas, AP-RO, något i guld, något med alligator/krokodilarmband.

Jag ser helst att affären sker F2F så att du kan bilda dig en egen uppfattning om klockan innan köp. Ingen returrätt då klockans nyligen är servad och omfattas av garanti i ytterligare ca 1 1/5 år.

Klockan fins i Stockholm.

IMG_4482.jpg
IMG_3191.jpg
IMG_4038.jpg
IMG_4482.jpg
DSCF0146.jpg
DSCF0150.jpg
DSCF0151.jpg
DSCF0152.jpg
DSCF0155.jpg


DSCF0146.jpg
DSCF0150.jpg
DSCF0151.jpg
DSCF0152.jpg
DSCF0155.jpg
DSCF0157.jpg
DSCF0158.jpg
DSCF0159.jpg
DSCF0160.jpg
DSCF0161.jpg
DSCF0162.jpg
DSCF0166.jpg
DSCF0167.jpg
DSCF0168.jpg
 

Bilagor

  • DSCF0144.jpg
    DSCF0144.jpg
    70.4 KB · Visningar: 1,539
Senast ändrad:
Topp