• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Daydate Jumbo 38mm 7017 [sista bump sedan åker den ner i lådan]

tomnil77

Breitling
2-Faktor
Pris
25000
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu är min fina Tudor 7017 Jumbo 38 mm med blå tavla tillgänglig då den används för lite.
Sista bumpen, sedan dras klockan tillbaka om den ej blivit såld i början av februari.
Klockan är från 1969 och har blivit polerad över åren.
Jag kan eventuellt tänka mig byten mot billigare klockan plus pengar, helst Rolex, Omega eller Breitling.
Klockan är servad på Rob Engström 2016, och det finns servicecert och dokumentation på servicen.
Finns även en Tudorbox som medföljer, men den är inte korrekt för klockan.
Den sitter på en Rolex 78360 länk.
Föredrar face to face affär i Stockholm med swish som betalningsmedel, men allt går att lösa vid seriöst intresse.
 
Senast ändrad:
Topp