• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
26000
Returpolicy
Nope, klockan är under garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljes Tudor 58! På skinn.
FEE6033F-9E05-43F6-B96F-AAAA41168159.jpeg

Inköpt ny av mig på Krons i måndags förra veckan, riktig trevlig klocka och Tudor har äntligen lyckats med sina boetter!
Perfekt diameter och höjd, bärs precis som en femsiffrig sport Rolex.
55841A56-79D4-4456-BA66-5A69F9EA761A.jpeg

På billig vintage strap. Medföljer inte om du inte bestämt vill ha det med och betalar någon hundring till
3C96E402-8216-4512-9352-A74C3E0BF5F5.jpeg

Tudor Fabric, ingår inte om du inte betalar en massa hundringar...
5A471AC3-3C19-479A-B5F1-2BB27571D20A.jpeg

På hirsch accent, nej ingår inte heller utan extra deg
880F04FF-DFD8-4A6C-9028-ECE0134F1CD1.jpeg

Nope, inte denna heller...

Klockan kommer med allt som kom från Krons. Övriga band som visas ovan är bara för inspiration och visar vad du kan göra med henne...

Varför köpte jag den om jag ändå ska sälja henne... ja, vem vet jag är långt gången i sjukdomen och ibland blir det så här... men pengarna ska gå till en reverso och därför blev det en blixtvisit av den här lilla skönheten

Har ni synpunkter på något skicka ett PM dra inte igång något trolldrev.
Jag kostar på mig att vara selektiv Och kanske inte säljer till dig om jag inte litar på dig. Betalning med Swish och klockan kan skickas med valfritt fraktsätt som du betalar för annars är det F2F i huvudstaden som gäller.
Skick: klockan togs ut i måndags förra veckan och alla klisterlappar är kvar... jag har använt henne så det finns spår av användning och kanske något från bandbyte. Skinnet är bara använt några timmar så det är absolut nyskick!!
9AF40533-6888-4FFB-A1B8-8C1F00115F02.jpeg

Här är ”värderingen” enligt Chrono24 idag
36 450SEK

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp