denjohan
Guld
- Pris
- 27000
- Returpolicy
- Självklart retur om något är knas
- Bilder Skickat
- Ja
Jag trodde verkligen att det här skulle vara perfekt, men icke sa Nicke. Så det blir catch and release på min Tudor Heritage Chrono Blue. Uttagen 2016, fullset med box och oanvänt Nato. Mycket bra skick, några mindre hairlines men på det hela taget kanonskick. Fungerar naturligtvis utmärkt.
27000:-. Skickas eller F2F i Stockholm. Jag ser gärna med fördel ett byte till någon annan kronograf. Tänkbara byten är Sinn 103, Sinn 156, Speedy pro eller kanske någon vintage Heuer i det nedre spektrat. Pröva mig gärna, det kan inte bli mer än nej. Det är dock i princip bara kronografer jag är intresserad av just nu. Något litet pengar upp (5-7 kkr) är absolut tänkbart för rätt byte, pengar åt mitt håll funkar också.
Bilder med tillstånd av förra ägaren:
27000:-. Skickas eller F2F i Stockholm. Jag ser gärna med fördel ett byte till någon annan kronograf. Tänkbara byten är Sinn 103, Sinn 156, Speedy pro eller kanske någon vintage Heuer i det nedre spektrat. Pröva mig gärna, det kan inte bli mer än nej. Det är dock i princip bara kronografer jag är intresserad av just nu. Något litet pengar upp (5-7 kkr) är absolut tänkbart för rätt byte, pengar åt mitt håll funkar också.
Bilder med tillstånd av förra ägaren: