- Pris
- 38000
- Returpolicy
- Jag tar givetvis ansvar för min beskrivning, men ser helst att vi är helt överens innan jag postar klockan.
- Bilder Skickat
- Ja
Det tar emot att sälja pärlan, men den får finansiera annan hobbyverksamhet.
Klockan är sparsamt använd och i ett mycket fint skick – endast några diskreta hairlines i oxiden på claspet, annars i princip nyskick. Har försökt att framhäva dessa på bilderna.
Fullset: inner- och ytterbox, manualer samt kvitto medföljer.
Uttagen i Sverige i November 2022 på Bergströms Ur.
Jag har en kort GG-tråd här på KS men kan vid behov hänvisa till etablerade medlemmar som kan gå i god för mig.
Pris:39 000kr 38 000 kr
Leverans: Skickas helst med PostNords värdefrakt, men F2F kan absolut ordnas med etablerade medlemmar.
Plats: Klockan finns utanför Linköping, men jag rör mig ofta i Norrköping och ibland i Stockholm i tjänsten.
Bilder: Kan ta fler detaljerade bilder innan affär om så önskas.
Byte: Kan eventuellt ta en pedantskött Garmin smartklocka med HRV funktion eller Luminox som dellikvid.
Klockan är sparsamt använd och i ett mycket fint skick – endast några diskreta hairlines i oxiden på claspet, annars i princip nyskick. Har försökt att framhäva dessa på bilderna.
Fullset: inner- och ytterbox, manualer samt kvitto medföljer.
Uttagen i Sverige i November 2022 på Bergströms Ur.
Jag har en kort GG-tråd här på KS men kan vid behov hänvisa till etablerade medlemmar som kan gå i god för mig.
Pris:
Leverans: Skickas helst med PostNords värdefrakt, men F2F kan absolut ordnas med etablerade medlemmar.
Plats: Klockan finns utanför Linköping, men jag rör mig ofta i Norrköping och ibland i Stockholm i tjänsten.
Bilder: Kan ta fler detaljerade bilder innan affär om så önskas.
Byte: Kan eventuellt ta en pedantskött Garmin smartklocka med HRV funktion eller Luminox som dellikvid.
Bilagor
Senast ändrad: