• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Prince Oysterdate 74001 med box

thetaliban

Cartier
2-Faktor
Halloj!

Har en Tudor Prince Oysterdate 74001 med box. Referensen är jag 98% säker på (har inte möjlighet att ta bort länken och kolla när jag skriver annonsen), men allt tyder på det. Guldpläterad och i väldigt gott skick. Pläteringen brukar ju se ut som en påse skräp på såna här klockor efter ett tag, men denna är i riktigt gott skick. Några smårepor finns såklart, framförallt på spännet.
Går bra och har bra gångreserv, dock klickar kronan lite vid uppdrag. Hade dock tänkt att ge bort klockan till tjejen, men tji fick hon. Och eftersom jag inte vill strö pärlor för svin har jag inte gjort något åt det.
Levereras med originalbox i gott skick.

IMG_2818.JPG
IMG_2819.JPG
IMG_2820.JPG
IMG_2821.JPG
IMG_2822.JPG
IMG_2824.JPG
IMG_2825.JPG
IMG_2826.JPG


Pris: 9200 kr inkl rekad frakt. Ingen retur vid F2F. Bor i stockholm. 24 timmars retur ifall beskrivningen ej är korrekt.
 
Senast ändrad:
Topp