Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Plexi Love Men lite fler bilder på din vill man ju se!Vackert!
Välkommen till vintage och tack så mycketHänger uppenbarligen för lite på Vintage. Stort grattis till den fina Tudorn.
Tacktack! Jag tycker fan att den är riktigt härlig.Mkt bra!!!
Tack Margot!!!Grymt bra skrivit @Gummo och grattis till en magisk klocka
Ok då.. Min 7928'a från '65. Får den gå som snakeskin?Plexi Love Men lite fler bilder på din vill man ju se!
Tack tack!!!Grattis Gummo! Jag trodde inte det gick att slå din gamla Tudor-sub, men denna är mycket vassare! Snyggt
Feet! Stort grattis! Är det den från Kirill? Kanske mer en romantisk Star Sky Dial än snakeOk då.. Min 7928'a från '65. Får den gå som snakeskin?
Ser olika ut från olika vinklar, blir typ snakeskin från sidan och star sky framifrån. Skumma dessa gamla tavlor med produktionsfel.. vattenskadade är de säkert också.Tack tack!!!
Feet! Stort grattis! Är det den från Kirill? Kanske mer en romantisk Star Sky Dial än snake
StarSkin kanske? Håller med, de ballar ju ur helt när ljuset kommer in från nån speciell vinkelSer olika ut från olika vinklar, blir typ snakeskin från sidan och star sky framifrån. Skumma dessa gamla tavlor med produktionsfel.. vattenskadade är de säkert också.
Nice, men ditt insert ser lite "strange" ut, eller är det bilden som luras?Ok då.. Min 7928'a från '65. Får den gå som snakeskin?
Ja det är lite skumt tycker jag med.. oklar härkomst. Känns lite mjukare än det andra med. Håller på och lagar det tillhörande så har detta så länge, sen får det åka i lådan igen.Nice, men ditt insert ser lite "strange" ut, eller är det bilden som luras?
Thanks!!!Mycket trevlig Grattis!
Har jag inte sagt åt dig att lägga av med det där?!?Nice, men ditt insert ser lite "strange" ut, eller är det bilden som luras?
Klockan med sitt tillhörande ghost-insert istället, bra mycket snyggare.Nice, men ditt insert ser lite "strange" ut, eller är det bilden som luras?
Nice! Så där ska det se utKlockan med sitt tillhörande ghost-insert istället, bra mycket snyggare.
Klockan med sitt tillhörande ghost-insert istället, bra mycket snyggare.
Från Kirill va? Jävligt läcker.Klockan med sitt tillhörande ghost-insert istället, bra mycket snyggare.
YepFrån Kirill va? Jävligt läcker.
Grattis här med! Sjukt skön. Å det där bandet!
Thanks boys!!!
var har du köpt de strapet @Gummo ?På MarineNationaleStrap
Klockan med sitt tillhörande ghost-insert istället, bra mycket snyggare.
Köpt? Det fick jag av en fransman jag träffade när jag tjästgjorde i Kongo 1963.var har du köpt de strapet @Gummo ?
Psst... Scaramanga köpte åt mig men säg inget!var har du köpt de strapet @Gummo ?
Jo de första 7016 har blommor. Sen blev det sköld fram till våra dagar.Är 7016 sista suben med Rosen?
Mycket snyggare än skölden tycker jag!Jo de första 7016 har blommor. Sen blev det sköld fram till våra dagar.