• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Submariner 76000 (30 500 kr)

fraddan

Panerai
2-Faktor
Pris
30500SEK
Returpolicy
Ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Såld på KS för 30500 kr

Eftersom en köpare från blocket :banghead: inte fullföljde affären (betalade inte) är klockan åter till försäljning här på KS.

Det rör sig alltså om en midsize (36mm) Tudor Submariner ref 76000 (föregångaren till 75090). Klockan är i fint skick, men givetvis finns hairlines från vanlig användning lite varstans på klockan, tex. på caset, länken, spännet, bezeln. Länken har en del stretch och passar en handled på cirka 18 cm, inga extra länkbitar finns, men det går att göra armbandet större genom justering på spännet. Klockan kommer med en yttre och inre Tudorbox men jag kan inte garantera att detta är originalboxarna. Tidshållningen uppskattar jag till att klockan tappar cirka 1 minut per vecka. Gångreserven är bra och uppdraget likaså. Klockan är tryckt tät till 100 m. Kvitto finns på mitt köp av klockan från Chrono24. Bilderna nedan är också en del av beskrivningen över klockans skick.

Kronan och kronhalsen är bytt på Antikurmakaren i Malmö till nya Rolex-original. Kvitto finns på reparationen och de gamla delarna medföljer köpet.

Affären görs helst upp F2F men klockan kan skickas med postens värdefrakt efter betalning. Jag betalar i så fall frakten. Betalningen sker endast med swish.

Pris: 30 500 kr.
Ingen retur.

PM:a vid frågor och intresse. Önskas fler bilder så hojta till!
/
Fredrik :)

Bild 1.jpg

Bild 2.jpg

Bild sida 2.jpg

Bild sida.jpg

Spänne.jpg

Baksida.jpg

Spänne2.jpg
Dykarförlängning.jpg

Box.jpg

2.jpg
 
Senast ändrad:
Topp