• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Submariner 7928

cjperry

Audemars
2-Faktor
Pris
65000sek
Returpolicy
Självklart retur om den ej är äkta.
Bilder Skickat
  1. Ja
Tror att jag är redo att skiljas från min drömklocka, men jag kanske ångrar mig.

Säljer eller byter min Tudor Submariner 7928 från 1966. Den har tjänat mig väl men får alldeles för lite handledstid och livet är för kort för att gömma klockor i ett bankfack.

Dras upp mjukt och håller tiden utan någon märkbar avvikelse.
Ingen servicehistorik, så ska man bära den dagligen så skulle jag rekommendera en service bara för sakens skull. Det skadar ju aldrig :)

Priset är 65,000:- men kan tänka mig att byta mot något roligt, helst då Panerai eller Tudor med eller utan pengar upp eller ner.

20180917_121131.jpg


20190513_092107.jpg


20190513_091847.jpg


20190513_091243.jpg


20190513_091235.jpg


Kan hända att jag drar tillbaka annonsen om jag ångrar mig och inget köp/byte påbörjats.
 
Topp