Nä. Postmord tog 75 pix i slutet av förra året för min del. DHL 0 pix.Håller med,men det skulle inte förvåna mig om administrationskostnaden ligger där idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä. Postmord tog 75 pix i slutet av förra året för min del. DHL 0 pix.Håller med,men det skulle inte förvåna mig om administrationskostnaden ligger där idag
Generöst av dom!Kan också göra ett tillägg där jag hörde av mig till everest och pratade lite om det gick att få tullfritt men visade sig att det troligtvis inte skulle gå pga att alla varorna inte enbart kom från Storbritannien.
Däremot erbjöd dom att reklamera varan eller att dom stod för halva tullkostnaden. Dvs dom skickade över 500 kr som kompensation.
![]()
Storbritannien efter brexit
Efter brexit är Storbritannien ett land utanför EU. I princip gäller samma tullregler för Storbritannien som för andra länder utanför EU. Men det finns några undantag. Här finns information om det som är specifikt för Storbritannien efter brexit.www.tullverket.se
Jag har läst flera gånger men förstår inte.Generöst av dom!
Läser det som att han fick en femhundring i kompensation för att han åkte på tull+moms när hemsidan ger intrycket av att det ska vara momsfritt inom EU. Kikade själv på Everest i veckan och det är skrivet rätt tvetydigt (vissa UK handlare skickar från satellit lager på ex Schipol eller liknande där allt redan är införtullat till EU)Jag har läst flera gånger men förstår inte.
Vad det fel på bandet så du ska reklamera eller får du pengar tillbaka utan motprestation?