Nilzén
Silver
- Pris
- 7000
- Returpolicy
- Nej. Klockan är flång ny.
- Bilder Skickat
- Ja
Fick min Shellback idag. Den är jättefin, det är inte det, det är bara att jag också fick min Celegin Treudd, och jag kan inte rättfärdiga två blå svenska microdykare.
Jag har avsiktligt inte tagit så mycket bilder, för jag vill inte fippla med den. Köparen skall få en ny-klocka-upplevelse! För mer bilder hänvisar jag till hemsidan.
Helt orörd alltså, all plast kvar. Allt godis som kommer vid nyköp är med: extra gummi, papper, boxar, putsduk och klistermärke.
Specs och mer info här:
tuseno.com
Nypris: € 795
Referenser på mig här:
klocksnack.se
Pris inkluderar såklart spårbar frakt. Swish är bäst.
F2F längs axeln Göteborg-Norrköping kan diskuteras.
Tack för annonsplats! Tack för KS!
Jag har avsiktligt inte tagit så mycket bilder, för jag vill inte fippla med den. Köparen skall få en ny-klocka-upplevelse! För mer bilder hänvisar jag till hemsidan.
Helt orörd alltså, all plast kvar. Allt godis som kommer vid nyköp är med: extra gummi, papper, boxar, putsduk och klistermärke.
Specs och mer info här:
Shellback
Vår dykarklocka Shellback har fått bra recensioner av media, kunder och youtubers. Välj mellan blå eller svart urtaval och datum eller inte datum. Det här är vår bästa klocka hitills och kommer på stålarmband. Fri frakt. Två års garanti.
Nypris: € 795
Referenser på mig här:
Nilzén
Lite olika affärer har det blivit här på forumet och andra klockställen. Skriv gärna en rad om hur du upplevt mig som säljare/köpare/bytare! Allt gott!
Pris inkluderar såklart spårbar frakt. Swish är bäst.
F2F längs axeln Göteborg-Norrköping kan diskuteras.
Tack för annonsplats! Tack för KS!
Bilagor
Senast ändrad: