• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Två nya klockor från JLC med svenskt inslag

nissehult

Patek
2-Faktor
Reagerade på samma sätt. Men många ggr då det handlar om artiklar med $$$ så kan dem utelämna skatt i och med att skatten skiljer sig från stat till stat.. Men förhoppningsvis landar den nånstans kring 85k :)
Enligt priser från Singapore ligger stålvarianten +10%, vilket skulle i Sverige betyda ~90k. Guldet ligger på +5% eller runt 190k. Om det blir dessa priser i Sverige eller inte får tiden utröna. Snyggt är det med stålisen i alla fall.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Beställning lagd, måste ha en...

EDIT: Leverans beskedet kommer nog dröja, hoppas den släpps på SIHH 2015 som de står.

Seriously?
Det sköna med dem är att ingen urtavla kan vara den andra lik, så alla blir unika på sitt sätt!
Då det är en Limited Ed, hur många brukar JLC släppa cirkus när dem kör Limited ed?
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Seriously?
Det sköna med dem är att ingen urtavla kan vara den andra lik, så alla blir unika på sitt sätt!
Då det är en Limited Ed, hur många brukar JLC släppa cirkus när dem kör Limited ed?


Får handlaren ett par exemplar så ska jag ha en, gillar den verkligen så hoppas det går vägen :)
Kollar man på Navy Seals t.ex så var de väll runt 1500 ex typ?
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Får handlaren ett par exemplar så ska jag ha en, gillar den verkligen så hoppas det går vägen :)
Kollar man på Navy Seals t.ex så var de väll runt 1500 ex typ?


Jag blev rätt förvånad när den helt random dök upp i mitt blickfång, har varken sett, hört eller läst något om den tidigare så den har verkligen flugit under radarn. Du agerade snabbt dock med att "lägga" en order :)
 

Whedda

Rolex
Dem är superfina men den modellen har ju varit tokfin i flera år.

Även om dessa är feta föredrar jag nog den lite mer klassiska 155.25.20 med silvertavla och i roséguld. Löjligt fin klocka!
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag blev rätt förvånad när den helt random dök upp i mitt blickfång, har varken sett, hört eller läst något om den tidigare så den har verkligen flugit under radarn. Du agerade snabbt dock med att "lägga" en order :)


Hoppas bara på tilldelning! :D
 

Knight

Cartier
Rolex meteor vinner mest hästlängder.

Rolex
 

Sond

Patek
Otroligt läckra. Jag har en av de vanliga på kortlistan. Var otroligt nära att köpa en, när jag köpte något annat...
 

AgE

Omega
Jävligt fina faktiskt. Jag är ju en sucker för meteorittavlor också (Speedmaster Apollo-Soyuz.. :hungry:) Men tycker de skulle kört på blåa detaljer även på rosévarianten istället för rött.
 
Topp