webdiddy
Basic
Jag kör genomgående Chrome på allt. På datorn kan man få darkmode med tillägg, men dock inte på min mobil som är en Note 10+Vilken telefon/dator och webbläsare använder du på kvällen när du vill ha dark mode?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kör genomgående Chrome på allt. På datorn kan man få darkmode med tillägg, men dock inte på min mobil som är en Note 10+Vilken telefon/dator och webbläsare använder du på kvällen när du vill ha dark mode?
Lite konstigt att den funktionen inte redan finns.+1 på pris synligt direkt under/vid annonsen
Jag kör genomgående Chrome på allt. På datorn kan man få darkmode med tillägg, men dock inte på min mobil som är en Note 10+
Jag har en s10+ och när jag använder mörkerläge i telefonen så får jag automatiskt mörkerläge på Samsungs webläsare. Borde vara samma för dig om du kan tänka dig att skippa Chrome.
Darkmode finns som extension i Chrome... tar typ 5 sec att installera...
https://chrome.google.com/webstore/detail/dark-mode/dmghijelimhndkbmpgbldicpogfkceaj
Vad gäller pris håller jag med...
![]()
Jag kör genomgående Chrome på allt. På datorn kan man få darkmode med tillägg, men dock inte på min mobil som är en Note 10+
Tackar. Ska genast testa.![]()
Skärmdump i chrome på min androidlur.
Steg 1
Darkmode i browserns ega i ställningar påverkar bara menyerna/adressfältet, aktivera den inställningen ändå.
Steg 2
Man kan tydligen tvinga chrome att läsa websidor som om de stödjer darkmode. Och då blir hela rasket nattsvart.
Lite bökigt, men det går, mha "chrome://flags". Notera "Relaunch"-knappen som dyker upp efter du ändrat en flagga.
Utförliga instruktioner här
https://www.askvg.com/tip-enable-dark-mode-ui-on-all-websites-in-chrome-on-android-mobile-phones/
Vassego![]()