• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tvåstegsverifering - utelåst

Boggiman

Breitling
Hej, har efter telefonkrasch landat illa då min tvåstegsverifiering slutat funka. Jag har prövat allt tycker jag. Google skickar ingen avisering som tidigare och koderna från authenicator gillas inte av KS, ej heller engångskoder funkar. För att logga in via Facebook krävs först att man godkänner via KS kontot - moment 22.

Nödlösning har blivit nytt konto men jäkla surt att tappa 10 års forumhistorik med referenser etc. Nån som råkat ut för nått liknande och har nån fiffig lösning? Annars har jag bara 49 inlägg kvar innan jag hamnar i lägsta KS kastet. Surt var ordet....
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Hej, har efter telefonkrasch landat illa då min tvåstegsverifiering slutat funka. Jag har prövat allt tycker jag. Google skickar ingen avisering som tidigare och koderna från authenicator gillas inte av KS, ej heller engångskoder funkar. För att logga in via Facebook krävs först att man godkänner via KS kontot - moment 22.

Nödlösning har blivit nytt konto men jäkla surt att tappa 10 års forumhistorik med referenser etc. Nån som råkat ut för nått liknande och har nån fiffig lösning? Annars har jag bara 49 inlägg kvar innan jag hamnar i lägsta KS kastet. Surt var ordet....
Det där löser vi. PM
 

Utslängd

Breitling
Jag har blivit utestängd från mitt konto eftersom jag tydligen råkat radera mailet med koder till tvåstegsautentiseringen och därför inte kan logga in. Fick skapa detta konto för att få kontakt med @hook eller @Leben Kan någon ge mig nya koder så att jag kan låsa upp mitt riktiga konto som är @Bibliotekarien

Tack!
 
Topp