Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag var tvungen att klicka på din bild för att få upp den.Det händer även bilder man själv har laddat upp om det har något med saken att göra.
Nu har något hänt efter uppdateringen i morse. Nästan inga problem att ladda bilder för mig nu på mobilen med chrome
Bra jobbat!Yes! Vi har ökat på kapaciteten på servrarna igen
Yes! Vi har ökat på kapaciteten på servrarna igen
Ja det bidrar sjävklart till att kunna investera mer i forumet!Hjälper Premium till med sådana uppdateringar? Det kan ju i sådana fall vara bra att förmedla så att det inte bara går ut på att folk förväntar sig diverse rabatter.
Jag antar att ni i samband med det även gick tillbaka till det gamla sättet att ladda in bilder, dvs. att de laddas först när man scrollar ner till aktuellt inlägg? Jag upplever i alla fall att det har återgått till det fr.o.m. idag.Yes! Vi har ökat på kapaciteten på servrarna igen
Yes we have. LazyLoading is the default way that the software loads attachments, and we want to make sure that the 3rd party addon that was installed isn't the cause of the partially loaded images.Jag antar att ni i samband med det även gick tillbaka till det gamla sättet att ladda in bilder, dvs. att de laddas först när man scrollar ner till aktuellt inlägg? Jag upplever i alla fall att det har återgått till det fr.o.m. idag.
Samma här, inte upplevt detta tidigare.Idag går det segt, från eftermiddagen(?) och framåt. Fungerar varken bra på PC eller telefon. 4G, Wifi eller trådat. Bra kräm i fibern för tillfället, likaså 4G.
Så måste det va! Smart tänktÄr ni inne i samma trådar och kikar? Bara en killgissning men om så är fallet så kanske det har att göra med att man rensat cachen och att alla bilder måste läsas in på nytt?