Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltid underhållande med en Mc Gregor pressis!I run New York. Haha, underbart.
Sista frågan.Alltid underhållande med en Mc Gregor pressis!
Hahaha, underbart. Mystic MacSista frågan.![]()
Har inte sett den förra så det blir Bisping vs Hendo 2. Spoilar du så många jag tyvärr döda dig.Vilken UFC gala tänkte du se inatt @yonsson? Är väl inga så vitt jag vet.![]()
Aha, cool.Har inte sett den förra så det blir Bisping vs Hendo 2. Spoilar du så många jag tyvärr döda dig.
Kommer bli tuuuuuuungt
PEPPSå jävla taggad inför Conor.
Hilary vs Trump hade varit något!Kommer bli tuuuuuuungt
Nä ingen politik i fighting trädenHilary vs Trump hade varit något!![]()
Nån som vet om Viaplay visar prelims för 205? Har deras fightingpaket.
Annars tippar jag så här:
Alvarez Sub rond 2
Thompson KO rond 1
Jedrzejczyk KO rond 1
Weidman Sub rond 3
Cerrone Dec
Tate Sub rond 2
Känns som om Conor måste avsluta Alvarez i första ronden. Om Alvarez kan implementera sin brottning kan det bli väldigt tufft.Tror du Connor torskar mot Alvarez? Nää
Jepp tror Connor torskar.Tror du Connor torskar mot Alvarez? Nää
Hm... nja ja tror han löser detKänns som om Conor måste avsluta Alvarez i första ronden. Om Alvarez kan implementera sin brottning kan det bli väldigt tufft.
Han har inte skadat sig, han blev inte godkänd av läkarna. Det var något avvikande med resultatet från hans magnetröntgen. Därför blev han bortplockad från kortet.Trist att kortet inte blev helt och håller intakt som från början. Tim Kennedy riskerar att inte gå match då skade-Rashad (såklart) just skadat sig. Han för skör.
Red, läste för snabbt, tråkigt som fan för CowboyHan har inte skadat sig, han blev inte godkänd av läkarna. Det var något avvikande med resultatet från hans magnetröntgen. Därför blev han bortplockad från kortet.
Men just nu så verkar det som Cowboy vs Kevin inte blir av, Kevin har missat vikten igen.
Även Thiagos Alves har missat vikten så den matchen riskerar även att ställas in. Allt är väldigt osäkert just nu, kommer mer info inom kort.
Cowboy har druckit för mycket öl igen! Nämligen hans favoritsysselsättning! Fint iofs men kanske borde softat lite inför match!
Jaha,, jag missuppfattade, fan va tråkigt såg fram mot den matchen!!!Matchen är struken. fan va surt för Cowboy. En av mina absolut favoriter. Kelvin blir garanterat sparkad efter detta.
Så jäkla oproffsigt av Kevin. Helt klart pinsamt, en uppgift har man som fighter och det är att klara sin viktgräns!!