Det jag stör mig jävligt mycket på är dock att plötsligt så ska alla andra fighter börja jiddra mot Conor. Det är uppenbart att de är kåta på pengarna. Alla vill ha en match mot Conor plötsligt. Hatar pengakåta idrottare, läs ZLATAN.Tro mig, jag är också ett stort fan av Conor. Hoppade på tåget efter vinsten mot Chad. Hoppas att UFC och Conor kommer överens i fortsättningen så att vi kan fortsätta se han i fler superfighter.
Skulle dock hellre vilja se Conor mot Woodley, helt ärligt. Låt Khabib och Ferguson gå en match om interimbältet, och ge Conor en chans att ta ett tredje bälte. Fattar inte varför alla har så bråttom med att han ska försvara FW-bältet, har inte ens gått ett år sen han tog det, FW-divisionen kan vänta några månader till. Det vi får se just nu är historiskt och Conor är sjukt viktig för sporten. Conor skulle med största sannolikhet förlora mot Tyron, men FAN vad jag vill se den fighten. Kan också tänka mig att Woodley skulle vilja stå upp mot Conor för att ge fansen en bra fight och det är självklart bra för Conors del.