• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Tro mig, jag är också ett stort fan av Conor. Hoppade på tåget efter vinsten mot Chad. Hoppas att UFC och Conor kommer överens i fortsättningen så att vi kan fortsätta se han i fler superfighter.

Skulle dock hellre vilja se Conor mot Woodley, helt ärligt. Låt Khabib och Ferguson gå en match om interimbältet, och ge Conor en chans att ta ett tredje bälte. Fattar inte varför alla har så bråttom med att han ska försvara FW-bältet, har inte ens gått ett år sen han tog det, FW-divisionen kan vänta några månader till. Det vi får se just nu är historiskt och Conor är sjukt viktig för sporten. Conor skulle med största sannolikhet förlora mot Tyron, men FAN vad jag vill se den fighten. Kan också tänka mig att Woodley skulle vilja stå upp mot Conor för att ge fansen en bra fight och det är självklart bra för Conors del.
Det jag stör mig jävligt mycket på är dock att plötsligt så ska alla andra fighter börja jiddra mot Conor. Det är uppenbart att de är kåta på pengarna. Alla vill ha en match mot Conor plötsligt. Hatar pengakåta idrottare, läs ZLATAN.

Tro mig, jag är också ett stort fan av Conor. Hoppade på tåget efter vinsten mot Chad. Hoppas att UFC och Conor kommer överens i fortsättningen så att vi kan fortsätta se han i fler superfighter.

Skulle dock hellre vilja se Conor mot Woodley, helt ärligt. Låt Khabib och Ferguson gå en match om interimbältet, och ge Conor en chans att ta ett tredje bälte. Fattar inte varför alla har så bråttom med att han ska försvara FW-bältet, har inte ens gått ett år sen han tog det, FW-divisionen kan vänta några månader till. Det vi får se just nu är historiskt och Conor är sjukt viktig för sporten. Conor skulle med största sannolikhet förlora mot Tyron, men FAN vad jag vill se den fighten. Kan också tänka mig att Woodley skulle vilja stå upp mot Conor för att ge fansen en bra fight och det är självklart bra för Conors del.
Ja man kan undra vad som händer runt Conor nu. Tanke på att han ska få barn och yttrade om att han ville bli delägare i ufc vilket jag också tycker låter lite av ett skämt

För övrigt gratis fightpass i en månad med denna. Väckte mitt gamla konto till liv. Behövde inte ens fylla i kortnr igen utan det är bara att skrolla ned lite och fylla i kupong.
zH4dxF2h.jpg

Hoppsan, förlust i i första matchen men vinner möjligen den andra fighten på poäng:blackeye:.
Något rent slag blev det dock inte...

Sjuk gala.

- Synd på the GOAT DHC, men men. Så jävla sjuk match.
- Skönt att sopan Whineddy blev råägd :D
- Pettis är ju helt slut.
- Lando är future goat.
- VikingMeek var sick.

Shit vilka bra två sista fighter. Cody läste lusen ur Cruz.
Ronda - lights out. Såg tung orörlig och otroligt seg ut, kan inte boxas eller flytta sig tillräckligt bra när hon möter en kompetent boxare.

Imponerad över Cody, men han behöver förbättra snacket. Intressant om han och Mcgregor möts i 145, osannolikt dock att McG tar sig ner eller om Cody ens vill ta sig upp.
Ronda är klar, pensionerad med sina $3milj. Amanda verkar vara en riktigt bra ambassadör & uppskattar fansen i alla fall.

• Like
Reactions: K-S
Tillbaka
Topp