MisterStefan
Basic
Vilket otroligt antiklimax Vita huset-kortet blev.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad hade du hellre sett?Vilket otroligt antiklimax Vita huset-kortet blev.
![]()
"special juice" Costa vs "the desert" WalkerVad hade du hellre sett?
Bra fråga!Vad hade du hellre sett?
Kul alternativ. För egen del är det nog bara Jones vs Aspinall som lockar mer än det andra där. Islam vs Illia tycker jag känns helt ointressant efter Islams match mot JDM. Pereira vs Ulberg hade ju varit logiskt om Pereira behöll lhw-bältet.Bra fråga!
Kanske detta istället:
Kayla Harrison vs. Amanda Nunes
Alex Pereira vs. Carlos Ulberg
Islam Makhachev vs. Ilia Topuria
Jon Jones vs. Tom Aspinall
Ilia är ett helt annat monster än JDM, han började ju med bjj så han är ingen gröngöling där som JDM.Kul alternativ. För egen del är det nog bara Jones vs Aspinall som lockar mer än det andra där. Islam vs Illia tycker jag känns helt ointressant efter Islams match mot JDM. Pereira vs Ulberg hade ju varit logiskt om Pereira behöll lhw-bältet.
Jag hade gärna sett O'Malley mot Sandhagen istället för Zahabi. Volkanovski mot Movsar hade också varit kul.
Jag tror inte det spelar någon roll överhuvudtaget. Islam är alldeles för stor och hans grappling är på en helt annan nivå. Jag har svårt att se att någon hotar honom ens i welterweight.Ilia är ett helt annat monster än JDM, han började ju med bjj så han är ingen gröngöling där som JDM.
vad tror ni om Gaethjes chans mot Ilia då? Tror inte han tar sig ur R1.