JoeWik
Basic
- Pris
- 1000
- Returpolicy
- Om det kommer fram i ett annat skick än vad bilderna framställer inom 48 timmar
- Bilder Skickat
- Ja
Dags att göra sig av med det mest omdömeslösa köp jag någonsin gjort Ukiyoe with compliments by Seiko drinkunderlägg.........
Fina att kolla på, ja, men...... Jag har tröttnat på dem.....
Asken är som sagt var och som ni ser på bilderna, skadad, förövrigt så är underläggen aldrig använda av mig eller tidigare ägare....
De köptes på antik affär för ett par år sedan.
Pris: Vet att jag skrev 1000 kronor (ja, jag gav 1000kr när jag köpte dem) men bästa bud eller något roligt bytesförslag och vi har en deal....
Förbehåller mig själv rätten att neka bud, även fast de är ett lysande tecken på odömeslöshet och jag vill bli av med dem....
Fina att kolla på, ja, men...... Jag har tröttnat på dem.....
Asken är som sagt var och som ni ser på bilderna, skadad, förövrigt så är underläggen aldrig använda av mig eller tidigare ägare....
De köptes på antik affär för ett par år sedan.
Pris: Vet att jag skrev 1000 kronor (ja, jag gav 1000kr när jag köpte dem) men bästa bud eller något roligt bytesförslag och vi har en deal....
Förbehåller mig själv rätten att neka bud, även fast de är ett lysande tecken på odömeslöshet och jag vill bli av med dem....