• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ulnarstylnoid!

För stor knöl eller liten nog?

• Totala väljare
    4

GMC

Basic
2-Faktor
1000028498.png
Måste bara fråga om det är mig det är fel på? Jag ser såå många på wristshots som har sin klocka precis där "knölen" sitter.

Har du en, såsom jag, en alltför stor sådan med för att kunna ha den där? 😞
1000028499.png

Stor är bra, klockan ska ju sitta precis ovanför. Knölen hindrar den från att halka ner mot handen.
Exakt så. Är mycket glad för min prominenta knöl.

Karln på bilden ovan kan knappast göra armhävningar, klättra i berg eller göra något av det hans fina sportklocka är byggd för eftersom den sitter mitt över leden. Däremot ser alla klockan, och för vissa är det kanske viktigare.

Är lyckligt lottad och har en perfekt knöl för att kunna ha klockan närmare handleden där jag också tycker det är mest behagligt och snyggast.
Även om någon kanske verkar ha facit gällande tycke och smak så är det nog ganska individuellt det där skulle jag tro.
Har för egen del full rörlighet i handleden trots den så kallade felplaceringen så jag är helnöjd.

Är lyckligt lottad och har en perfekt knöl för att kunna ha klockan närmare handleden där jag också tycker det är mest behagligt och snyggast.
Även om någon kanske verkar ha facit gällande tycke och smak så är det nog ganska individuellt det där skulle jag tro.
Har för egen del full rörlighet i handleden trots den så kallade felplaceringen så jag är helnöjd.
Klockrent! 👌

Tillbaka
Topp