Jajamen....Köpte du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jajamen....Köpte du?
Din?
Riktigt jäkla fet!
Japp, köpte den hos en AD i Spanien under påskhelgen.
Kärlek...
...,är det inte lite kondens på insida glaset kl.6 ? Skoja bara, fin klocka det där som man inte ser varje dag.Årets första inlägg i UN tråden. Det var väl dags.
Måste väl vara topp tre av impopulära märken på KS?
Jag trivs utmärkt med min trotts att jag är varken ryss eller bankrånare. (Bankrån har man i och för sig övervägd någon gång)
Dags att alla UN fans vaknar nu och lyfter tråden!
Jag börjar så här lite försiktigt med årets första UN dopp
Jag tycker att de gör magiska klockor och få tillverkare har väl lika mycket mystiskt skimmer kring sig som UN.Årets första inlägg i UN tråden. Det var väl dags.
Måste väl vara topp tre av impopulära märken på KS?
Jag trivs utmärkt med min trotts att jag är varken ryss eller bankrånare. (Bankrån har man i och för sig övervägd någon gång)
Dags att alla UN fans vaknar nu och lyfter tråden!
Jag börjar så här lite försiktigt med årets första UN dopp
Läcker tavla och bra krona på din blå. Handjagad?Gillar de nya Torpilleur-modellerna som släpptes tidigare i år. Både pandan och månfasen är riktigt nice.
Introducing 2021 Ulysse Nardin Marine Torpilleur Collection (Live Pics, Price)
Seven new Marine Torpilleurs dock at Ulysse Nardin. We take a closer look at the entire 2021 Ulysse Nardin Marine Torpilleur Collectionmonochrome-watches.com
Plus bild på dagens classico grand feu
automatLäcker tavla och bra krona på din blå. Handjagad?
Nu blir jag glad i UN-hjärtatMin tur att lyfta UN till sidan 1
Vad är det för boettmaterial, något super-duper avancerat? Ser nästan ut som det är målat för att efterlikna kolfiber..Möte med Matthieu Haverlan i våras, denna FREAK är en klar favorit. Satt riktigt bra.
”Khaki green carbon flanks in 'Magma', an original composite, blending black carbon fibres and green epoxy resin”Vad är det för boettmaterial, något super-duper avancerat? Ser nästan ut som det är målat för att efterlikna kolfiber..
Ok, snyggt. Då väntar vi på en bild på @MoHaha’s svartaVi lyfter denna tråd igen
Hahaha, ändå fint att det finns entusiasm väl och det var nästan ett år sedan mitt förra inläggOk, snyggt. Då väntar vi på en bild på @MoHaha’s svarta