• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Unboxing av tidig julklapp

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Jag fuskar lite och kör en unboxing, för jag kan helt enkelt inte hålla mig!

Ni kanske noterade att Ricrob la upp en "Hulk" igår som försvann fortare än kvickt. Och några av er kanske också har sett min tråd där jag velar fram och tillbaka kring vad jag ska köpa. Tillslut kändes det som om det stod mellan en 116710BLNR eller en 116610LV. Och när då denna dök upp tog jag det som ett tecken och agerade instinktivt.

Min första Rolex, och min "finaste" klocka hittills. (_Finast_ är dock fortfarande studentklockan)

Ja, det är ju ingen poäng att göra någon långbänk av det här. Det är ju ingenting som ni inte har sett tidigare.

Överlämning under mycket högtidliga former. Nåja. :)
ba2a3are.jpg


Box nr1...
usu7utaq.jpg


Och nr2...
mydevuze.jpg


Den här lilla godingen vilar däri:
tybe5y9u.jpg


Och såklart ett obligatoriskt...
ahavene6.jpg


Men nu packas den ihop igen och slås in. Rätt ska vara rätt! :)

Tack för titten!

/R
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Tack alla! :) Känns som något av en "sleeper", en vanlig Sub på steroider. Som kommer att komma till sin fulla rätt i sommar.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Vilken start på Julafton! Grattis till den, förstår att du är nöjd?

Tackar!

Är mer än nöjd! :) Uttrycket "som ett barn på julafton" har aldrig varit bättre.

Men den ligger som sagt inslagen. Ser fram emot kvällens paketöppning. Å andra sidan funderar jag på att riva paketet redan nu, jag är ju trots allt vuxen... ;)
 
Topp