• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Unboxing - nåt spansktklingande...

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Re: Unboxing - nåt spansktklingande...

Spännande och modigt. Hoppas den får stanna. En av de snyggaste chronograferna jag sett. Speedmasters kan slänga sig i vägen!
 

Lodregulator

Breitling
Re: Unboxing - nåt spansktklingande...

Grattis Erik! Den var riktigt fin, och El Primero-verken ska ju vara i världsklass! Jag kanske ska behålla min Eterna, och liksom du inte bara gå på dussinmärkena som är populära här i Sverige :lol:
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Lodregulator skrev:
Grattis Erik! Den var riktigt fin, och El Primero-verken ska ju vara i världsklass! Jag kanske ska behålla min Eterna, och liksom du inte bara gå på dussinmärkena som är populära här i Sverige :lol:

Keep it!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: Unboxing - nåt spansktklingande...

Jaganata skrev:
Spännande och modigt. Hoppas den får stanna. En av de snyggaste chronograferna jag sett. Speedmasters kan slänga sig i vägen!

Jag gillar den skarpt! Känn som ett lite roligare alternativ till Speedyn...som dock har en stor fördel. Man kan ha en speedy på nato, men inte denna... :)
 
Topp