• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Universal Genève Polerouter 20357-2

Cesura

Silver
Pris
16000
Returpolicy
Görs upp tillsammans.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

F2F erbjuds medlemmar med goda referenser, med fördel i Göteborg, Jönköping eller norra Bohuslän. Kan skickas med REK, köparen står i så fall för detta.

Universal Genève Polerouter 20357-2
~35 mm exkl. krona, stål.
Tillverkad mellan 1956-1959
Första serien Polerouter med microrotor och i mitt tycke med snyggaste boetten från Huguenin Frères. Servad mars 2026 med 6 mån garanti. Underlag medföljer. (Se bild för detaljer).

Min timegraph visar stark amplitud på 320 men ”tappar kontakten” med klockan från och till. Vad jag förstått kan urverk med microrotor behöva känsligare utrustning för att fångas upp. (Jag har en Weishi 1000). Min upplevelse är att klockan fortar sig något. Som sagt servad med garanti till september men notera att det inte är i Sverige.

Tavlan har ett feltryck vid Polerouter-loggan, alternativt ommålad. Kronan och strap är ej original. Inga andra tillbehör medföljer.

All things considered, prissatt till 16000:-
IMG_0153.webp

IMG_0159.webp

IMG_0158.webp

IMG_0157.webp

IMG_0171.webp

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp