• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Forumbugg Uppblåsta logotyper

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Ja visst!! Den är grym! 😄👍🏻

En rad text, en och en halv sida med logotyp. Det kan knappast vara korrekt och är rätt så störande.


Skärmavbild 2020-12-05 kl. 21.39.37.png
Skärmavbild 2020-12-05 kl. 21.39.49.png
 

HSK

Patek
2-Faktor
Måste vara något konstigt just med den kombon för jag har inte sett det på någon annans inlägg där man har med sina märken. Eller vad händer om du lägger in dem igen och sparar?
Jag antar att det är egna, högupplösta bilder i signaturen då de inbyggda ikonerna i forumet har väldigt låg upplösning. Märkligt dock att det inte verkar finnas någon maxgräns för upplösning och/eller att forummjukvaran inte skalar ner stora bilder.
 

Norda

Panerai
Jag antar att det är egna, högupplösta bilder i signaturen då de inbyggda ikonerna i forumet har väldigt låg upplösning. Märkligt dock att det inte verkar finnas någon maxgräns för upplösning och/eller att forummjukvaran inte skalar ner stora bilder.
Det är taget direkt från forumets egna val. Inga egna bilder alltså.
 
Topp